יום שלישי, 10 בפברואר 2009

זהו יום הבוחר....

והקישור לשיר הנפלא הזה....
*******************************************************************************
"אין דבר מעייף יותר מאי-החלטה."
ברטרנד ראסל.
******************************************************************************
אז אתמול הייתה התחרות "ישראל סורגת" וכאמור השתתפתי בה בהנאה מרובה למרות שהמשחק היה מכור מראש.
וזה העץ שהוקצה לי - הכי קשה ,שבעה ענפים ושמו היה יוסף. (זה מסביר את השלט בהצלחה יוספה שהכינו לי חניכי האהובים).
לא ברור לי על פי איזה קריטריון הקצו את העצים ולמה אבל לעניות דעתי תנאי הפתיחה היו צריכים להיות שווים אצל כל המתחרים.

קבלו עוד פוזה שלו, ככה יוסף נראה במשתלה:



למה יוסף אתם שואלים? העצים חולקו לפי השבטים ואני קיבלתי את שבט יוסף (יש מי שרואה כאן סמליות משהו? מעניין, נראה בעתיד)
וחייבת המון המון תודות: בראש ובראשונה לבתיה מ"צמר בתיה" ברח' אלנבי 129 על עזרתה עם הצמרים.
הצמרים עשו את העבודה על הצד הטוב ביותר אישה יקרה, והיות וזה הבלוג שלי אז אני אומרת פה בפה מלא: ממליצה לבקר בחום אצל האישה המקסימה הזו, ולהינות מחוטי הצמר הנהדרים שלה וכמובן מיחסה האדיב.
בתיהלה - תמונת המיצג תגיע אליך בקרוב. ואגב קראתי לו השרדות ולא התכוונתי להשרדות הראליטי אלא להשרדות האישית שלי שכרגע עוברת מבחן לא קל אבל אנחנו נשארים אופטימיים.
נהניתי מהחשיפה ומהתקשורת עם הקהל הרבה שהגיע למקום.
התרגשתי בטירוף, שמחתי כל כך לפגוש את החברות היקרות ולקבל את תמיכתן. (זה גם משהו שלמדתי - לקבל לא רק לתת),
נהניתי מהעשייה של משהו שונה, עדיין אמנות שימושית, אבל בגד לעץ ולא לבן אנוש.
נהניתי להפליג על כנפי הדמיון תוך הניסיון ליצור ציור מחוטי צמר כשהבד הוא בעצם העץ, לאלתר, ולראות את המיצג קורם עור וגידים אט אט ומקבל צורה.
בימים הקרובים אפרסם תמונות מהתחרות כדי שתהיו שותפים לכל היופי הזה, והיום אתחיל עם תמונות שצילמה רחלה של הצ'אט המקסימה.
תחילת העבודה: אני כאן בונה את הים המקיף את האי של ההישרדות. שימו לב לפונצ'ו החתיך שלי שמונח על הכיסא במלוא הדרו. הוא היה כוכב גדול בתחרות ורבים התעניינו בו והחמיאו על יופיו...
המיצג בשלבים מתקדמים, לוסי ידידתי היקרה מתה לעזור לי אבל אסרו עליה. איימו עלינו שאם היא תעזור יפסלו לי את המיצג. חבל שהם לא נהגו באותה מידה גם עם מיצגים אחרים....
גלי הים מגולגלים למקומם הנכון במיצג...
השלט כן זהו השלט שהכינו החניכים....

המשך יבוא.....

אין תגובות: