יום חמישי, 16 באפריל 2009

תמונות של יום גשם...

We had a little surprise today. It was raining again....
I went out and took some pictures of the rain, and suddenly I begun to feel sad and romantic..nice no?

כביש אספלט, מול חומה
קבצנים בפינה
אני צועק בכל העיר
שיסתכלו עלי, רק עלי.
משתתף בקרבות
נצחונות, מפלות
אני צועק בכל העיר
שיסתכלו עלי, רק עלי.
גשם, רד כבר גשם
כי צריך לשטוף הכל
לא רוצה לראות הכל כשבא
הגשםרד כבר גשם
כי העיר כבר עייפה
היא פוחדת מעצמה
רוצה לנשוםזכרונות,
אפלה
שוב שואל, אין תשובה
אני צועק בכל העיר
שיסתכלו עלי, רק עלי
מילים ולחן:מאיר בנאי







and I bring here other beautiful songs about the rain. enjoy!!!!
************************************************************************************
"בכל מקום אליו אני מגיע אני מגלה שמשורר כבר היה שם לפני"

.זיגמונד פרוייד

אין תגובות: