יום רביעי, 3 ביוני 2009

כובע חורפי אומנם...אבל כדאי לשמור עד החורף הבא..והמלצה חמה על צלמת מוכשרת...







*******************************************************************************
רוצה מכל הלב להמליץ על אתר של צלמת צעירה ומוכשרת שלדעתי עוד תגיע רחוק מאד. הבחורה היא חניכה שלי ואני כל כך מאושרת על כך שנזדמן לי להכיר כשרון כזה ואני כמובן מאחלת לה המון הצלחה בכל דרך שתבחר.
בקרו בבלוג שלה ותראו את התמונות הנפלאות שלה. מקווה שתתרגשו כמו שאני התרגשתי...
I want to share with you the site of a young and very talented fotografer named dana kostromzov. She is one of my students and I am so proud of that fact. I think she is going to have a great future. I'm holding my fingers for your sucsses dear!...
וזה האתר:

************************************************************************************
"סלחנות לא משנה את העבר, אך מרחיבה את העתיד."
פול בוסה.




אין תגובות: