יום שישי, 31 ביולי 2009

magic.........


You do'nt even imajine how much I love the winter. You can't catch me in the winter without a scarf on

my neck. Last winter here was very

disappointing . I think not only here in Israel. Hopefully next winter will be better I think I'll do as in Knitting Daily advice us Kathleen Cubley -fall is going to come soon - this is the right time for fall knitting.

Tip -knit scarfs with cotton wires. Here in Israel it's okey to use them even in winter, and it's nice to throw them on the shoulders when you go out at nice and cool evening in the summer or during the day when you want to protect your body from the damage of the sun.




















אתם פשוט לא מבינים כמה אני אוהבת את החורף.אין מצב לתפוס אותי במהלך החורף ללא צעיף מסביב לצווארי.כמו שכולכם יודעים - החורף האחרון היה מאד מאכזב!.בתקווה שהחורף הבא יהיה טוב יותר אני חושבת שאני אשמע לעצתה של קתלין קובלי מניטינג דיילי - למרות החום הרב בחוץ, זה בדיוק הזמן להתחיל להתארגן על צעיפים חדשים לחורף הקרוב. בכל זאת הסתיו יגיע לפתע פתאום וצריך יהיה משהו קליל להתחמם בו מעל לגופיה האופנתית.

טיפ שאני משתמשת בו בקביעות - כדאי לסרוג מספר צעיפים בחוט כותנה קיצי. קודם כל החורף אצלנו הוא לא כזה נוראי גם בחורפים טובים כך שהוא גם מחמם לא פחות מצעיף חורפי מצמר. בצעיף עשוי כותנה נחמד להתעטף כאשר יוצאים בערב קייצי קריר.או לחלופין במהלך היום כאשר רוצים להגן על הזרועות מהשמש היוקדת ולא רוצים להשתמש בחולצות ארוכות מסורבלות.


You can find the explanation for these beutiful scarfs over here. enjoy!




*************************************************************************************

"הצב לעצמך מטרה ברורה, ואתה כבר בחצי הדרך להשגתה."


זיג זיגלר

אין תגובות: