יום שלישי, 3 בנובמבר 2009

שוב מובטלת...שוב מחפשת...

כן בדיוק...מחפשת שוב את מקומי בשוק העבודה..אתמול בנעימת ניצחון קראה לי הביגבוסית לחדרה. בהדרת כבוד סגרה את הדלת ..התיישבה..כחכחה בגרונה.. ואני בחיוך מאוזן לאוזן החלטתי בטוב לב נדיר לסייע לה...ואמרתי לה - תגידי את זה ...הוחלט שניפרד כידידים (מי בכלל רוצה להיות ידיד של שטן כמוה חחח אבל אני מאף מקום עבודה שעזבתי או הועזבתי לא יצאתי עם ראש מורכן אז בוודאי שכאן לא חשבתי לעשות אחרת)...ואז היא הגישה לי אחר כבוד את מכתב הפיטורין ודרשה ממני לעזוב מייד את מקום העבודה. השטן (שלא לובשת פראדה) ליוותה אותי אחר כבוד למקומי ווידתה שאני לא נוגעת בשום דבר חוץ מחפצי האישיים. שאלתי אם מותר לי לגשת לשרותים לפני שאני עוזבת וגם לשם היא ליוותה אותי (אולי היא חשבה שאני אגנוב את האסלה).
האמת כשיצאתי משערי הבניין ועברתי את השומרים עצרתי רגע..נשמתי עמוקות...הרגשתי שהשתחררתי מהכלא (שבעה חודשי מאסר זה לא צחוק)...באותו רגע ידעתי שמעכשיו הכל יתחיל להיות טוב יותר...שסגרתי תקופה של כמה שנים רעות ועכשיו חייבות להתחיל הטובות.
שבת שלום ורק טוב!
שרוולון לערבי הסתיו הקרירים-

רעיון לארנק בסגנון ברזילאי-




******************************************************************************
"מחויבות הינה המפתח לפתיחת שערי הדמיון; באמצעותה, באפשרותנו להפוך חלום למציאות."
ג'יימס וומאק


2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

טל טל

יהיה בסדר.
גם אני במחפשים.

בינתיים המשרה שלי צומצמה שוב ונותרתי רק עם בוסית אחת. מאוד נחמדה. מאוד מאוד אוהבת אותי רק שלצערה אינה יכולה להעסיק אותו יום יום. חבל, גם המקום למרות הנסיעות מעולה.

מאחלת לשתינו למרות הגיל למצוא חיובי בכל מצב.

בכל מקרה מגיע לך עכשיו כמה חודשי אבטלה לא, אז נצלי את הזמן גם למנוחה טובה ולהשקעה בעבודות היד המקסימות שלך.


בהצלחה לשתינו.
אמא של דפנה

אנונימי אמר/ה...

תגידי יש מצב לעקוף את הקטע לש הקלדת המילים המצחיקות שהוא רושם כאן.