יום ראשון, 4 באוקטובר 2009

שלום חברים וחברות!


המשפט הזה שרשום בסוף הפוסט קצת נתן לי סטירה והעיר אותי בחזרה לחיים ולמציאות.אין מספיק זמן לבזבז זמן. לא יכולתי לצפות למשפט כלכך חכם בתקופה כל כך מבולבלת ומתסכלת כמו שאני חווה כבר מתחילת אוגוסט.


אבי שמרגיש לא טוב והולך ומתדרדר מבחינה מנטלית. הקשיים עם הבת שנמצאת בגיל המגעיל. הקשר עם אחותי שבימים האחרונים נותק לחלוטין ולא ברור לי מה חטאי. האבל הכבד שנחת על המשפחה עם מותה של אשת הדוד האחרונה שנותרה מהדור ההוא - יש אומרים שהייתה בת 99 במותה והמחשבה שעכשיו דור ההורים הוא שבחזית. הלימודים שכבר שחקו את נשמתי. רוצה כבר לסיים. נשבעת שלא אמשיך ללמוד יותר.. די... מספיק.. (שלא תעיזו להאמין לי).


שום דבר לא מצליח לי...מערכות יחסים עם אנשים קורסות לי ואין לי חשק לעשות שום דבר.אין לי מוזה לכתוב... אני כותבת ולא מפרסמת.. אין לי מוזה ליצור...אפילו להתלבש ולהיות אישה אין לי חשק בזמן האחרון. ראש השנה הזה פעם ראשונה בחיים שלי שמרדתי בכל ופשוט לא חגגתי. ולא לא היה לי טוב יותר. פתאום לא בא לי על העיסוקים שלי. אין לי כח לנערים שאני מתנדבת איתם. אפילו ללכת לרקוד אני אוספת את עצמי בכח.


גם כדי לכתוב את מה שכתבתי אספתי אותי בכח. אני חייבת לחזור לשפיות...



*******************************************************************************

********************************************************************************






Felicitaciones a todos nuestros amigos en Brasil por Al ganar el derecho a organizar los Juegos Olímpicos!!!!e al mondial. muchas suerte






************************************************************************


"הזמן אינו נועד לבזבוז. אין מספיק זמן לזה."


ג'ימי באפט

אין תגובות: