יום ראשון, 10 בינואר 2010

הכל בגלל הקיץ שנחת עלינו.......


כן כן זה הכל בגלל הקיץ שנחת עלינו והחום הלא מוסבר באמצע ינואר כאשר אנחנו צריכים בעצם לשבת רועדים מקור ובחוץ אמור להיות סערה. הרגליים בערו לי וע"כ הוצאתי את נעלי הבית הקיץ. השתיים הללו נראו לי מעט משעממות וע"כ פניתי לעשות את מה שאני יודעת הכי טוב - לשוטט במרחבי הרשת....
זה הרעיון שהעליתי בחכתי  של לינדה פרמן- אמצו ותהנו...

כנסו גם לבלוג המדהים שלה ובוודאי תמצאו שם רעיונות נוספים...

***********************************************************
"הדבר החשוב ביותר בחיים הוא להפסיק לומר "הייתי רוצה" ולומר "אני אעשה""


- דיוויד קופרפילד
***************************************************************************
כמעט ושכחתי ..........
הוראות לסריגת בגדי ים יפים בעברית - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3274399,00.html



אין תגובות: