יום שבת, 2 בפברואר 2013

זה הגניב אותי...
דמויותיהם של כמה מהמובילים בעולם האופנה הבינלאומי סרוגות ... אין גבול לעיצוב בדמיון...



***********************

וככה בשביל שיהיה חם בלב הנה עוד עבודה שלי 


וזו הדוגמא מקרוב..


האמת ...

המקור הוא מכאן -


מהבלוג של רות האפרתי קולגה שלי
אגב זהו אחד מהבלוגים שמתמחה במתן הוראות בעברית
התאהבתי בשאל עוד בכיפור אלא שכמובן הוא המתין למועד מתאים יותר
ממליצה בחום לכולם היות ומדובר בשאל מאד שימושי 
אני יכולה להעיד שאני משתמשת בו המון לעבודה (כן ושם בהחלט פותחים את העיניים כל יום מחדש על הצבע)



היום יום יפה...
 צאו החוצה לנשום קצת אויר נקי לאחר הגשם
רק אל תשכחו את המסרגות איתכם
ותמשיכו להינות מהבלוג
שבת שלום
שלכם תמיד
טלי 
הצועניה היחידה

2 תגובות:

MaggiellenC אמר/ה...

no hablo hebreo si bien me encantaría, soy de Chile y encontré este blog por culpa de un gatito. Felicidades y que sigan prosperando con este blog tan lindo!!
Cordialmente
Ellen Copeland

Unknown אמר/ה...

Muchas gracias amiga. Sus palabras me hicieron feliz y siga disfrutando de me blog. Y gracias por el gatito