יום שישי, 1 בפברואר 2013

גמדים גמדים בואו הביתה

תראו איזה דבר מקסים...



http://dl.dropbox.com/u/67731729/DreamlandDangle.pdf

******************************

הצעיף הזה כרגע על מסרגתי. ברגע שיהיה תוצאות אעלה אותו כמובן



***********************************


את השל הזה אני שוקלת לסרוג לאחיינית המדהימה שלי. כמובן בתנאי שהאמא שלה תשתף פעולה
את ההוראות שלו ניתן למצוא כאן


למה דווקא אותו. בבלוג הזה יש עוד כמה שלים חביבים.
מסיבה מאד פשוטה. 
אני לא יודעת אם אתם זוכרים אבל כבר סרגתי של בסגנון בעבר


ובשבת האחרונה, בסדר טו בשבט שעשינו, היא ראתה את השל וכל כך התלהבה וביקשה גם בשבילה של כמו של גברת
נו טוףףף... כשהיא מצווה הדודה עוברת לדום...

*********************

ותרשו לי לסיים בתמונה שממלאת אותי באושר
הבת האהובה שלי שחזרה לאחרונה לזרועותי והחבר המקסים שלה
האחיינית והאחיין המקסימים שלי 
אני כמובן 
ואבא שלי שאני מאחלת לו ים של בריאות


ולפני שתשאלו -
אמא שלי צילמה לכן היא לא בתמונה 
ואחותי נו...
בעדינות אומר שהיא לא יודעת להינות מהאושר הרב שמקיף אותה

אז שיהיה לכולנו שבת שלום ומבורך
תביטו סביבכם ותראו את כל מה שעושה לכם אושר 
ופשוט תהנו ...

שלכם תמיד 
טלי 
הצועניה היחידה


אין תגובות: