יום חמישי, 23 בינואר 2014

עולם קטן ..

צעיף  חדש הצטרף למשפחת הצעיפים הענקית שלי
האמת שאת הצעיף הזה התחלתי לסרוג לפני מספר שנים
בימים אלה שהבית שלי עובר שדרוג קל
ובעברית ברורה יותר - אני משתדלת להתגבר על הבלגן הבלתי נגמר שבו
מצאתי שקית מלאה כל מיני מותחלים .
נברתי בשקית וראיתי כמה דברים שכדאי לסיים
אחד הדברים היה הצעיף הזה, חצי מוכן ומגולגל על התרשים שלו



עקרונית אני לא מתה על הצעיף הזה
השתמשתי בו בחוט גולן עם צבעים מטריפים אבל תוצאת הסריגה יוצאת קשיחה לטעמי ואני אוהבת סריגה רכה



אם כי חשוב לציין שהצעיף מאד נעים למגע ומחמם פלאות



מכיוון שבצד אחד כבר הייתה סגירה החלטתי לזרום עם הסגירה הזו 
סגרתי באותו אופן גם בצד השני


המשולשים קלים לסריגה והולכים מהר

את המשולשים חיברתי אחד לשני בסריגה ולא בתפירה 

וכך נראה הצד השני 
די אסתטתי לטעמי 
אגב, 

בתום החיבורים סרגתי שורת חצאי עמודים מסביב לצעיף ובתוכה הסתרתי את החוטים המחברים של המשולשים
השורה הזו יצרה גימור נאה לצעיף


מוסיפה כאן את התרשים למשולשים המרכיבים צעיף זה עבור מי שתרצה או ירצה לסרוג צעיף דומה



נראה לי שהתרשים מספיק ברור, אבל אם יעלה הצורך מכם קוראי הנאמנים אעלה כאן גם הסבר מילולי.
                                                                                               


כאן הצעיף הכמעט גמור ...



והנה הצעיף במלוא תפארתו ...



והנה רגע של חיוך, שמראה כמה העולם קטן. כשסיימתי לסרוג את הצעיף, הוא היה משום מה נראה לי מוכר באופן מטורף. אוקי... עצרתי רגע לחשוב ואז נזכרתי.. את הצמר המקסים בצבעיו הזה קניתי אצל אלונה ארובס לפני מספר שנים באחד ממפגשי פורום סריגה. דפדוף מהיר בדפי הבלוג  שלה, הפגיש אותי עם הצעיף המוכר כל כך לירכתי התודעה שלי . ואז גם קלטתי שיכול להיות שכתוצאה מהעולם הקטנטן הזה יהיו כמה נפשות טובות שינסו להלעיז ולטעון שגנבתי ממנה תמונות . 

אז זהו .. שממש לא .. הצעיף הוא מעשה ידי להתפאר.  וכנראה בזמנו אלונה המליצה לי על הדוגמא (לא סתם התרשים היה מגולגל בפנים, ככה הייתי חוזרת ממפגשי הפורום , עם תרשימים מגולגלים בתוך צמרים). 

ולמען הסר ספק הנה קישור לצעיף של אלונה ארובס

סוף שבוע מקסים

שלכם תמיד 
טלי 
הצועניה היחידה


אין תגובות: