יום רביעי, 12 בינואר 2011

הסערה הגדולה - העברה מהבלוג הישן סטודיו צועניקה


 

 
פורסם ב-12 בינואר 2011, 22:40 במדור כללי
 
זוכרים את הסערה הגדולה לפני שבועיים????......
מה לא???!!! טוב אז אני והרגל שלי עדיין זוכרים אותה כמו שצריך. ומעשה שהיה כך היה....
ביום ראשון אחרי שבת הסערה הגדולה...עטופה כולי מכף רגל ועד ראש ורטובה עד לשד עצמותי שכן בשל הרוח לא ניתן היה להשתמש במטריה, מצאתי את עצמי עושה דרכי לעבודה...
כדרכי בקודש ניצלתי את שעת הנסיעה לנמנום קל וחמים באוטובוס. הלומת שינה ירדתי מהאוטובוס ולא הבנתי מה זה העולם הלבן הזה שנחת עלי. חחחח שלג בתל אביב? אני חולמת????! הכל מסביבי היה לבן. ושתבינו אני עובדת בסביבה שכולה וילות, גינות והמון ירוק כך שבאותו רגע המראה היה באמת סוריאליסטי.
נעמדתי לרגע במקום כדי לנער את שרעפי השינה עד שהתעשתתי ואז קלטתי... גדול!!!!!... העולם לבד כי בזמן שישנתי ירד ברד כבד וכיסה את הארץ...
בהליכה איטית וזהירה שמתי פעמי אל המשרד...כולי שמחה ומאושרת על כך שעטיתי על רגלי מגפיים לא הכי יפות שבעולם אך חסינות למים. הגעתי לגרם המדרגות שבכניסה למשרד ו...
המגפיים אומנם חסינים למים אך פועלים תחת מוח פנימי שנתן להן הוראה לתפקד כמגפי החלקה על הקרח. ובמקום לעלות בצורה נורמאלית במדרגות מצאתי עצמי גולשת בכיף.
הנזק הסתכם למזלי בחבטות טובות באיזור הברכיים ולאחר כוס תה חמה  וייבוש רציני מול מפזר החום ,שפינקו אותי החברות למשרד , הבנתי שאסור לי לפספס את הסיפור האמיתי ויצאתי למלא את המשימה העיתונאית.
אומנם עד שהתאוששתי קצת נמס ה"שלג" ובכל זאת כמה תמונות להתרשמות...
למשל הכביש שהפך לנחל...

וכך נראה ה"שלג" מקרוב..
שלכם תמיד ...

הצועניה היחידה..

אין תגובות: