יום שלישי, 15 בפברואר 2011

אפודת קתי אלרוד

 יש לי חברה מקסימה שקוראים לה דורית.החברה הזו הפכה לפני זמן לא רב לסבתא.  החברות ביננו מחזיקה מעמד עוד מימי האוניברסיטה העליזים עת למדנו באוניברסיטת בר אילן במחלקה לשפה וספרות ערבית. היא המשיכה לתואר שני והיום היא מורה בכירה לערבית באחד התיכונים המוכרים ,ואילו אני שיניתי כיוון להנהלת חשבונות ועיסוק באמנות.
לדורית יש ארבעה ילדים שיחיו. בכורתה הנשואה ילדה לפני כחודשים תינוקת מתוקה העונה לשם המקסים נויה. את האימא של נויה אני מכירה כמעט מיום שנולדה. ולכן אך ברור היה שאני אפנק את הנכדה בעבודות שלי.

בפוסט הזה אציג את אפודת קטי אלרוד, שנסרגה בהמון אהבה..





האפודה נסרגה בצמר ורדרד תינוקי המתאים להלבשה לתינוקות. האפודה נסרגת בחתיכה אחת.


את החלק העליון עיטרתי בפרח סרוג.



וכמובן שהייתי גם חייבת ליצור תמונה אומנותית של העבודה...


אגב למעוניינים לסרוג את הפריט הזה-
את ההוראות מצאתי במאמרים של פורום סריגה בתרגומה של ידידתי אלונה ארובס-


אין תגובות: