יום רביעי, 1 ביוני 2011

שוק האיכרים - העברה מהבלוג הישן סטודיו צועניקה


היום אני 
 

 
פורסם ב-1 ביוני 2011, 11:16 במדור צילום
 
אוי אני כל כך מאושרת שהמחשב שלי חזר לעבוד, כלומר האינטרנט. ויש לי כל כך הרבה מה לספר ולהראות. ואני גם חייבת לדווח לכם על ספר מעולה שקראתי לאחרונה וכן גם על הרפתקאותי מול מחלקת האינטרנט של הוט. והזכייה בתחרות של אקטיבייה...אבל איך אומרים...פרה פרה..לא רוצה שתיבהלו מהפצצות מידע... 
אז היום נדבר על שוק האיכרים בנמל תל אביב...
שווקים אני אוהבת... יש בהם צבעוניות מיוחדת...והמון המון דברים לקנות עד כדי כך שאני מרגישה בשווקים כמו  ילדה קטנה בחנות ממתקים ענקית שלא יודעת במה לבחור....
בתל אביב אהובתי יש מספר שווקים אך השוק שהכי מצליח להרשים אותי כל פעם מחדש הוא שוק האיכרים בנמל תל אביב. למה לא השוק החדש במתחם התחנה. אספר לכם כשאעלה פוסט על מתחם התחנה.
למה כן השוק בנמל - גם בגלל הסיבות הבנאליות , צבעוניות עליזות וכו' וגם בגלל הנקיון הנפלא ששורר בו וריח הים שאופף אותי מיד כשאני מגיעה לאיזור. והכי חשוב בגלל התוספת החדשה בהאנגר ומאחוריו שפשוט עשתה לי טוב בביקורי האחרון שם ו...
כמובן שלל הפירות והירקות הטריים עימו יצאתי משם... 

 תפו..תפו...תפוזינה....
אגב ממול איפה שישבתי יש גלידריה יוגורט מעולה שכיף לנפוש שם בימי השמש הלוהטים על גביע שייק יוגורט מופלא


 אצא לי השוקה...
תרנגול קטן אקנה לי... 
 וזה כבר המתחם בתוך ההאנגר.... 
 איך אפשר לא למות מאושר עם מראה שכזה...

אין תגובות: