יום רביעי, 15 ביוני 2011

קוטג' - העברה מהבלוג הישן סטודיו צועניקה


היום אני 
 

 
פורסם ב-15 ביוני 2011, 21:46 במדור אקטואליה
 
אני מכורה לגבינת קוטג'!
מודה!!!!!!!
אני קונה כל יום גביע קוטג' למרות המחיר המופקע...
מודה!!!!!!!!!!!!
אני רותחת על תירוצי היצרנים על כך שמחיר הקוטג' מופקע בגלל שהקוטג' מכיל יותר גבינה, וזה עושה לי סימני שאלה גדולים ביותר אז מה מכילים שאר מוצרי הגבינה. הייתכן שהשאר הם מוצרי גבינה נטולי גבינה? לא ברור לי...
אבל מה אני עושה עם זה חוץ מלרתוח???.....
קונה עוד גביע קוטג' במחיר מופקע וסובלת בשקט. כבר אפילו לא מקטרת.
מודה!!!!!
יש עכשיו קמפיין כנגד מחיר הקוטג' ואפילו לא עשיתי את המאמץ הקטנטן ביותר לחתום עליו כי אף אחד לא טרח לשלוח לי קישור ואין לי זמן/ידע/ כח/רצון וכו' וכו' וכו' תירוצים מעצבנים/משעממים/ וחסרי משמעות אמיתית לחפש את הקישור המתאים.
מודה!!!!!!
אני מזדהה עם הקמפיין כנגד מחיר הקוטג' בכל רמ"ח אברי, ורוצה שיצליח ושיהיה פתח לעוד הרבה קמפיינים מוצלחים לטובת כלל הציבור
מודה !!!!.
מה אני עושה עם הרצון הזה וההזדהות הזו???
כלום !!!!!
מודה!!!!! מודה !!!!ושוב מודה!!!! ו
מה אתם עושים ?????
כנראה גם כלום!!!!!!
אז קודם כל אני רוצה מכאן לחזק מכל הלב את מארגני הקמפיין וגם באיחור את אלה שאירגנו את קמפיין הדלק וגם מראש את אלה שיארגנו את הקמפיינים הבאים... כל הכבוד שיש עדיין אנשים כמוכם. ההיסטוריה מוכיחה שאם כל אחד תורם ולו משהו קטן למאבק הגדול אז המאבק מצליח. אז אל יאוש אנחנו איתכם למרות שאנחנו שותקים...
רוצה להגיד לכם שלמרות ההלקאה העצמית עד עכשיו אני מבטיחה שאם מישהו יישלח לי קישור לעצומה אני אדאג להעביר אותו בפייסבוק וברשימת הקשר שלי במייל ולהזכיר אותו בכל שיחה אפשרית וכן להצטרף לחרם הצרכנים גם בעצמי למרות שאני לא אחראית לגבי תוצאות הגמילה מקוטג'... ובתקווה שהפעם החרם יהיה חרם כולל של כל האוכלוסיה.
********************************************** ו
עוד כמה מחשבות לא קשורות שעלו לי בעניין גבינת הקוטג' -
-קופסת קוטג' וליטר דלק עולים כמעט אותו מחיר. עולה כאן דילמה מה עדיף? לשתות כוס דלק או לאכול קופסת קוטג'? דילמה אמיתית ...
- החברות היצרניות מנסות לשווק לנו את הקוטג' בפרסומות שלהן כחלק ממשהו ביתי משפחתי וחמים. (שימו לב לציור דירת הקוטג' על הקופסה).בפועל קוטג' הוא דירה יוקרתית שמן הסתם חיים בה אנשים מהמעמדות הכלכליים הגבוהים, ועכשיו עם עליית מחירי הנדל"ן מחיר דירות הקוטג' עולים גם הם בצורה לא שפוייה. האם זו הסיבה האמיתית שמייקרים לנו את הקוטג' בלי פרופורציה? מתוך התלהבות לשווק לנו את התחושה שבאכילת גבינת קוטג' אנחנו נרגיש כאילו אנחנו חיים בדירת קוטג'? מזדהים עם מחירי הנדל"ן?????!!!!!.... אז עד לאן המחיר של הגבינה עוד יאמיר????..
תחשבו על זה....

אין תגובות: