יום שלישי, 14 בפברואר 2012

ושוב סריגה אורבנית...

כן אני יודעת... נעלמתי קצת מודה באשמה...
המון עיסוקים... קצת תקופה לא טובה...והמון דברים טובים גם...
הצטברו לי המון מסרים ומיילים. בימים הקרובים אחזור לתת תשובות ולשלוח הסברים/תרשימים וכל מה שאתם מבקשים.
אני בתקופה של המון שינויים... חלק מהם זה התנעת העיסוק שלי באומנות הסריגה האורבנית. בקרוב מאד אוכל לשתף אותכם אני מקווה במה שמעסיק אותי בתחום הזה.
מקווה גם לשנס מותניים  כמו שאני מבטיחה כבר הרבה זמן  ולהתחיל להעלות כאן קצת יותר סדנאות מצולמות. לפחות אחת לחודש...
כמו כן עדיין לא פתחתי את החנות האינטרנטית. עדיין לא הגעתי לקונספט לו אני שואפת. מקווה שגם נושא זה יגיע לקו הגמר או יותר נכון לקו התחלת הפעילות.
כמו כן רוצה לחדש את הסדנאות הביתיות. אנא עדכנו אותי אילו נושאים  מעניינים אותכם...
עד כאן ההודעות ולעניינינו...

******************************************************
הסריגה האורבנית פורשת מסרגות לעוד מקומות בעולם.
מצאתי אתר נוסף שלצערי כבר לא כל כך פעיל בתקופה האחרונה. האתר הוא של קבוצה שמקורה בשטוקהולם אך פועלת בעיקר בפריס וזה האתר שלהם- 
הנה כמה מהעבודות הקסומות שלהם -
tradar3.jpg


blad.jpg

bollar.jpg

handskar

DSCF2665.JPG

DSCF2266.JPG

Tank 12.JPG

New York2.JPG


טיילו בבלוג הזה - טיול מעלף ומעייף....
*********************************************

בלוג מומלץ נוסף הוא- knit sea



***********************************
וכמובן שאף פעם אי אפשר לשבוע מהביקורים אצל knitta היקרה
תראו את הפרסומת המקסימה של גאפ שהיא מעלה

ובקרו בפליקר שלה לראות עבודות חדשות שלה
**********************************
האם ידעתם ש....
קרול הומל, אמנית אמריקאית, היא זו שבעצם ייסדה את אמנות הסריגה האורבנית?....
הפתיח לאתר של הומל (אימו הורתו של ענף הסריגה האורבנית),  שהוא מעין מצגת לעבודות הסרוגות שלה הוא פשוט יפיפיה ושווה ביקור.
קרול  היא סרגנית רצינית שהפכה את התחביב שלה ליצירת אמנות סביבתית והתחילה להלביש  עצים ברחבי אוהיו שבארה"ב כבר לפני כמה שנים.
כיום הומל עוסקת בפרוייקטים גדולים ומוזיאליים של סריגה כמו קרושה צבעוני על חול בחוף הים או סריגת יער שלם.

ושוב אל תשכחו לבקר באתר שלה...

אין תגובות: