יום חמישי, 23 בפברואר 2012

יום האישה הבינלאומי - יומיים בעיר הקודש ירושלים


"מנופי אבי" פינקו אותנו ליום האישה הבינלאומי ביממה אינטנסיבית בירושלים. 

הגענו לירושלים עליזות ומלאות מרץ. ושם פגשנו את מדריך הסיור המקסים , שני קוטב המקסים שריתק אותנו לכל אורך הסיור...

על סיפורו המיוחד ניתן לשמוע כאן - http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4600327,00.html

התחלנו בכותל המערבי 


"הכותל - אזוב ועצבת,
הכותל - עופרת ודם.
יש אנשים עם לב של אבן,
יש אבנים עם לב-אדם..."


אני עם חלק מהבנות שעובדות איתי 



ואיך אפשר בלי סלפי ...(לא יודעת למה כל פעם שאני מצטלמת סלפי אני מרגישה מטומטמת)

**************************

למעוניינים ניתן לבקר באופן וירטואלי בכותל המערבי דרך המצלמות שמצלמות את המקום 24 שעות 7 ימים בשבוע 


**************************

המשכנו למערות הכותל שם לפני שהתחלנו את הסיור שני הדגים לנו את מה שאנחנו הולכים לראות על דגם של הר הבית בימי האבות. 





זהו.. התחלנו את הסיור...


לאורך כל הדרך יש מידי פעם חלון ברצפה החושף את המתרחש יותר נמוך בחפירות ...


קשת בדרך לאבן השתייה 


גם בקיר הכותל הנמצא למטה במערות הכותל ניתן למצוא בחורים של האבן פתקי בקשות של אנשים בדיוק כמו מעל בכותל שאנחנו מכירים.


עולים לכיוון מקום אבן השתייה




כמה הייתי מאושרת לראות את חגית שסיפורה כל כך כואב מאושרת ופורחת במהלך הטיול.


צועדים במנהרות 




ועוצרים בפינות שונות להסברים המרתקים של שני







זהו... יצאנו חזרה לאיזור הכותל .....
מי שרצתה ניכנסה להתפלל...לבקש בקשה... אני עדיין מרגישה כועסת .. לא מתחברת...


לקראת ערב מגיעים למלון דן ירושלים מלון שהוא חוויה אמיתית 

אני מסתובבת כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים ,  בין שלל הפסלים המוצבים בלובי המלון 




לאחר המתנה קצרה עולים לחדר 





ואת היום המתיש הזה מסיימים בארוחת ערב חגיגית וטעימה באחת ממסעדות מתחם התחנה הראשונה 


לילה טוב..



אין תגובות: