יום שלישי, 31 במרץ 2009

שוב מובטלת חח...Again without work!

בקרוב מאד! בשבוע שאחרי יום העצמאות, תיערך מסיבת הברית של אחייני החדש. המסיבה מתקרבת ואני עדיין לא העליתי תמונות מטכס הברית שנערך בפורום משפחתי מצומצם, ואת התמונות של הסוודרים המתוקים שסרגתי לאחייני המתוקים החדש והוותיקה באהבה רבה!
במסגרת חיפושי אחרי רעיונות לבגד למסיבה.... כן מה לעשות? המיתון עושה את שלו וחוזרים לתפור בבית... מצאתי דווקא את הדגם הסרוג הזה שהוא בעיניי יפיפה בטירוף... ומשלב שתי אהבות שלי - פנינים (לפחות בגירסה שלי יהיו פנינים) וסריגה.
אם כי מודה שאני מתלבטת קשות!הדגם חשוף ויישאר עדיין חשוף גם אם אשים ביטנה (דבר שמן הסתם אעשה, בכל זאת אין לי את הגוף של הדוגמנית), ובמסיבה יהיו הרבה אורחים דתיים. להתחשב או לא להתחשב..זו השאלה!!! כל כך בא לי להשוויץ ביכולותי... אווווף......דילמה!!!!


*********************************************************************
תראו איזה רעיון מקסים לשידרוג סנדל ישן ומשעמם (במקום לזרוק - בכל זאת מיתון)


***********************************************************************************
"בכל שוק יש שני כסילים: אחד מבקש מעט מדי, אחד מבקש הרבה מדי."פתגם רוסי
***********************************************************************************
ובתיבה משה הקט ....




על הדרך ממליצה גם על האתר הזה:http://foto.rambler.ru/users/alisa19811/49/יש בו הרבה דברים יפים כרעיונות למלתחת קיץ, ועל האתר הזה:http://foto.rambler.ru/users/alisa19811/32/?p=1&sort=sort תיקים יפיפיים שישתלבו היטב עם מלתחת הקיץ החדשה שלנו.

אין תגובות: