יום ראשון, 1 במרץ 2009

שניים

שנייםביצוע: שלמה ארצי וריטה

מילים ולחן: שלמה ארצי


מה אני מבקש לי? לא הרבה,את זה כל מה שיש לי,

בסביבה,בין הצער לאושר, מחפש לי,טיפת אהבה.

מה שאני מבקשת זה דומה,לפעמים מתכנסת, ושונאת,לפעמים מסתפקת בלנשק,לך ת'דמעה.

ככה זה שיש שניים, מסתבר,זה תמיד פעמיים,

לדבר,זה נותן לי ת'כוח,להתגבר גם על מאה מכות.

ככה זה שיש שניים, זה הרבה,זה תמיד פעמיים,

לדבר,לא זה לא בשמיים, זה מה שגורם לי לבכות.

אל תבכי לא הפעם, אל תבכי,לא אחזיק מעמד מול ים הבכי,

ואם בא לך לזוז קצת תרקדי,אני פה בסביבה.

שים לי יד על פני זה שוב מזכיר,איך נישקת אותי פעם מול העיר,

נעורינו היו אז מתוקים,כי היתה שם אהבה.

ככה זה שיש שניים, מסתבר...



http://www.youtube.com/watch?v=GzTcvBqSdPY




this is mine- one for me and one for my boy freind.both are in pink-. he did not liked the idea but could not say nothing. you know ... present .. you can say thank you and nothing more lol


....you can see here the scheme of the map





נוסף ב- 19/08/14

********************************************************************************
******************************************************************************
"אתה מתאמץ יותר מדי. מרוב שאתה שקוע בצדקנות שלך, אתה עיוור למה שסביבך. ואם אתה לא יכול לראות את מה שנמצא מתחת לאף שלך, לעולם לא תוכל להביט בעצמך ולדעת מי אתה."- פול אוסטר

אין תגובות: